8 de junio de 2011

Tosta de pan de cereales con sobrasada ibérica y virutas de chocolate


Dolorss de Blog de cuina  organiza su:
II concurso de recetas: BLOG DE CUINA Y GOURMET RURAL
Con el Tema:Una rebanada de pan, un producto derivado del cerdo y...
Y patrocinado por Gourmet Rural  y esta es mi aportación:


Ingredientes:
Pan de cereales en rebanadas
Sobrasada ibérica o normal de cerdo
Chocolate

Elaboración:

Tan fácil como tostar la rebanada de pan ponerle encima un trozo de sobrasada gratinarlo unos segundos en el grill y al sacarlo rallar con un rallador chocolate por encima y a comer que se enfría.
Un Tosta rápida y muy buena ya que a veces con poco cosa pero de buena calidad es suficiente para hacer un pequeño bocado que nos deleite en la máxima expresión. Lo escuche el otro día mientras iba en el coche en Catradio en el programa de Tàpias variades de Pere Tapias y me dije, tengo que probarlo.

35 comentarios:

  1. Sobrassada amb xocolata?! Això s'ha de provar, més original impossible!
    Sort al concurs!
    Petons
    Sandra

    ResponderEliminar
  2. Miquel, eso no me gusta a mi, no quiere decir que no esté genial.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Miquel con miel si que lo preparo y me encanta pero con chocolate no lo he probado nunca lo probaré así podré saber si me gusta.
    Saludos

    ResponderEliminar
  4. Havia sentit meravelles de la sobrassada amb mel, però no havia sentit això de la xocolata!!!
    Però a casa la sobrassada no agrada...
    Petons, i sort en el concurs!

    ResponderEliminar
  5. Miquel aquí si que me has impresionado, vaya pedazo de mezcla, no me la puedo perder, besos.

    ResponderEliminar
  6. Pero qué atrevido Miguel!!. con chocolate?. bueno, seguro que le queda bien, yo siempre la he tomado con miel, así que dulce x dulce..... Besos

    ResponderEliminar
  7. Con chocolate!!! curioso, con miel sola si la he comido, seguro que está riquísima.
    Mucha suerte en el concurso.
    Petons

    ResponderEliminar
  8. YO TAMBIÉN TENGO QUE PROBARLO!!!!
    Que sencillo y a la vez que sabroso, tengo de todo en casa, mañana lo hago.
    Ah, ya dejarás el enlace en el post del concurso, y muchas gracias por esa aportación que no espero que sea la última.

    Petons

    ResponderEliminar
  9. Ummm yo la hago con miel, pero con chocolate nunca la he probado, esto tengo que probarlo, gracias y mucha suerte en el concurso.
    Petonets

    ResponderEliminar
  10. Fusión genial de sabores!!
    Tomo nota.
    Un beso,
    Esther

    ResponderEliminar
  11. Nunca la he probado con chocolate... que original que eres. Pero con lo chocolatera que soy tendre que probar
    Besos

    ResponderEliminar
  12. Jo, com lamajoría, sempre la he barrejat amb mel, pero aquesta combinació s'ha de probar.
    Sort al concurs.
    Petonets.

    ResponderEliminar
  13. Quina pinta.... i com brilla la xocolata! havia provat la xocolata amb algun pintxo salat però quan he llegit sobrassada m'has deixat perplexa. Ho penso provar aviat!
    Fins aviat! ;)

    ResponderEliminar
  14. Hola!!! la he menjat amb formatge i mel però amb xocolata, s´haurà de probar1 petons

    ResponderEliminar
  15. Però bueno quina mescla!NO ho havia sentit mai, però si la sobrassada amb mel és fantàstica, amb xocolata no crec que sigui menys!! faré la prova! petons

    ResponderEliminar
  16. Molta sort Miquel!
    Jo també escolto el Tapes variades i aquesta deuria estar ... no se on.
    Quina combinació més original!!!! l'hem de posar al TOMO 1 FOLIO 1 !JE,JE!
    Petonets

    ResponderEliminar
  17. Jo també sóc dels sorpresos per la combinació... al veure la foto abans de llegir he pensat 'Com haurà daurat la sobrassada per a que li quedi torradeta?' hehehe.

    Segurament algun dia o tasti :)

    Sort al concurs.

    ResponderEliminar
  18. pues es una aportavcion de 10..tiene que estar buenisimo

    ResponderEliminar
  19. el que m'agradaria tenir una torradeta d'aquestes per esmorzar ara... ;P moltíssima sort al concurs! petonets

    ResponderEliminar
  20. Mai he provat la sobrasada amb la xocolata, però la veritat es que si amb la mel queda genial, segur que amb xocolata tb! Espero que tinguis molta sort al concurs :)

    Un petó!

    ResponderEliminar
  21. He tastat la sobrassada amb mel però amb xocolata...A casa tinc sobrassada, ho hauré de tastar que m'he quedat molt intrigada.
    Bona sort al concurs.

    ResponderEliminar
  22. Ai, mare....Miquel, pq ho dius tu ho tastaré (en quan tingui sobrassada), pero q sapigues q se m'ha quedat la boca oberta....sobrassada amb xocolata!!

    ResponderEliminar
  23. Quina combinació més estranya, no sé si m'atreviria...
    Sort al concurs
    Petons

    ResponderEliminar
  24. Chocolate por encíma de la sobrasada???? pero que curioso, esto sale diréctamente de un restaurante/alta coina seguro!!
    Lo tengo que probar!!!
    Besosssssssssssssssssssssss

    ResponderEliminar
  25. Woow, que cosa tan deliciosa. Seguro que el contraste es buenísimo.
    Suerte en el concurso.

    Besos,

    ResponderEliminar
  26. Super original y seguro que delicioso!!!
    ME apunto la idea para la próxima vez que tengamos sobrasada en casa!
    Peto,
    Palmira

    ResponderEliminar
  27. Con miel si la he probado y me gusta, así que por qué no con chocolate? Ha de estar buena, ya lo creo!
    Suerte en el concurso.
    Besos.

    ResponderEliminar
  28. Nen aixó és una tosta i la resta tonteries!!!!. No he provat mai la sobrasada amb el xocolata, peró la pinta és molt bona. Mira un altre a la llista. Haure'm de demanar viure fins els 200 anys per fer totes les receptes que ens agraden. El meu home diu que des de que tinc el bloc a casa millor que al Bulli, jajajajaja

    Un petonet

    ResponderEliminar
  29. "fem un mos" Sión

    Una torradeta amb poca sobrassada, es un esmorzar de diumenge ideal per en Miquel (el de casa), jejejejeje
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  30. Lo tengo que probar Miquel, he tomado la sobrasada con miel pero nunca con chocolate. Me parece genial la idea. Probaremos. Un abrazo. (Y muy buenos también los rollitos de salmón para el HEMC de Silvia.

    ResponderEliminar
  31. Hola Miquel, otra sorprendente receta.
    Un petó

    ResponderEliminar
  32. Tremenda exquisitez, me he quedado impactada por la combinación. Tengo que probarlo. Besos.

    ResponderEliminar
  33. Ahir en vaig fer a un sopar i va tenir molt d'èxit!! :)

    ResponderEliminar
  34. Hola Miquel! Te he añadido a mi recopilatorio con este superaperitivo! BSS!! http://recetecum.blogspot.com.es/2015/11/aperitivos-superfaciles-i.html

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.